Suurin pudottaja sukututkijoissa

Täällä voit jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Muistathan kuitenkin asiallisen käytöksen!
eijali
Viestit: 94
Liittynyt: 08.08.2006 22:23
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja eijali » 23.05.2007 20:40

Älä välitä Timo, ei edes mahatauti auttanut, vaan taas maistuu makea. Mutta aloitan sentään joka päivä uudestaan terveellisen elämän.
Vielä en heitä liian pieniä vaatteita pois. Toivossa on hyvä elää sanoi aikoinaan kirppukin.
:shock:

Avatar
tiitus
Ylläpitäjä
Viestit: 231
Liittynyt: 08.08.2006 22:20
Paikkakunta: Pöytyä, Finland

Re: Paino putoaa... harteilta vatsankohdalle...

Viesti Kirjoittaja tiitus » 25.05.2007 06:18

mkukkola kirjoitti:No Timo :D

Hymyä poskeen ei se niin kamalaa ole :lol: vai onko ?

Oma painoni on ollut koko kevään heiluriliikettä 92 kg - 85 kg välillä,
mutta vakaasti mittari antaa nyt lukemat 87 kg.

Tavoite on kuitenkin 1.7. mennessä 86 kg ja 1.9. mennessä 84 kg
ja jouluksi 24.12. lähemmäs 80 kg.


t. Markku


Nooh ei otsa rypyssä, mutta minulla on kuitenkin reilusti tota ylipainoa :oops:
Tulee siitä sitten ongelmia tai ei niin olisi mukavampi olla ja touhuta kun
maha ei oo aina tiellä
:lol:

-timo-

sjokinie
Viestit: 1
Liittynyt: 23.04.2008 10:52
Paikkakunta: Jämsä

Re: Suurin pudottaja sukututkijoissa

Viesti Kirjoittaja sjokinie » 05.05.2008 12:05

Keskustelu tässä viestiketjussa on hiipunut, joten nostellaanpa vähän asiaa. Itse ole liittynyt tuonne netissä laihduttajien kerhoon "Keventäjiin," voin suositella :wink: osoite seuraavassa http://keventajat.fi/cm/2.10/2.109 liittyminen ei maksa niin paljoa kuin Painonvartijoissa. Hyvät ohjeet tulee päivittäin niin ruokavalioon kuin liikkumisenkin - tosi kätevää.
SJ

Avatar
Make
Viestit: 63
Liittynyt: 31.12.2006 14:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Suurin pudottaja sukututkijoissa

Viesti Kirjoittaja Make » 05.05.2008 20:10

Mihinkään Suurin pudottaja -kisaan en ilmoittaudu, mutta kun painoa on - erityisesti pituuteen nähden - liikaa (BMI vajaa 30) ja verenpaine korkea ja kolesteroli korkea, olen asettanut tavoitteen 97 kg -> 88 kg ja vyötärö 102 cm -> alle 90 cm. Tavoitteet ovat keväässä 2009. Määrätietoista liikkumista ja eloa seuraa vuoden mukanani AinoActiven aktiivisuusmonitori ja siihen liittyvät ohjeet http://www.ainoactive.com 8) Vaihtoehtona olisi lisätä pituutta ja antaa painon olla entisellään, mutta koen sen tässä iässä (56v) liian vaikeaksi :shock:
----
Ad honorem nominis nobilis
Markku

kaptah
Viestit: 41
Liittynyt: 30.11.2007 16:44
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Suurin pudottaja sukututkijoissa

Viesti Kirjoittaja kaptah » 06.05.2008 14:45

Voin heti kättelyssä ilmoittaa etten aio pudottaa mitään enkä ketään. Vuosi sitten lopetin tupakoinnin, ilman pillereitä ja laastareita, niin
painoni nousi 7 kiloa. Aloitin aktiivisen vesijuoksu-harjoittelun ja kilot lähti mutta harrastus jäi. Tsemppiä vaan kaikille kilojen kanssa
taisteleville, sitä voi tarvita. T. Juhani

Avatar
Taavetti
Viestit: 69
Liittynyt: 29.10.2006 22:31
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Suurin pudottaja sukututkijoissa

Viesti Kirjoittaja Taavetti » 13.05.2008 16:24

Annanpa ilmaiseksi vihjeen, vaikka sen toteuttaminen ei aivan ilmaista välttämättä olekaan, niin joiden kunto kestää, sitä kannattaa kokeilla. Olen keinoa käyttänyt muutamana vuotena ja tänään aloitin tämän vuoden osalta.

Ostakaa, vuokratkaa tai lainatkaa jostakin raivaus saha ja lähtekää metsän raivuulle. Siinä näkee heti työnsä tuloksen, kunto kohoaa ja kilot tippuvat. Raivattavia puskikoita Suomen metsissä riittää, jos ette itse tiedä, niin ainakin metsänhoitoyhdistykseltä saa vihjeitä, opastusta työn aloittamiseen ja jostakin jopa välineitä lainaksi. Minä siis aloitin tänään, sahasin vajaan tankillisen verran pehmeän puoleisella turvekankaalla. Kotiin palattuani oli pakko ottaa tunnin nokoset.
Pohjakuntoa olin hankkinut kevään aikana mäntyjen pystykarsinnasta, siihenkin saa opastusta metsän ammattilaisilta.
Suomela, Helman, Kantola, Merijärveltä, Pyhäjoelta, Kalajoelta alkaen 1700 -luvulta kiinnostaa. Myöhemmin Rautiossa, Ylivieskassa...

Avatar
Ilpo
Viestit: 285
Liittynyt: 23.09.2006 20:29
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Ilpo » 25.07.2008 09:09

Ilpo kirjoitti:Että silleen. :) No ei se noin mene.. Mutta kohtuus laihduttamisessakin. Tarvetta olisi itselläkin vähentää painoa. Mutta mitkä ovat kustannukset...
Olen laihtunut huomaamattani 10 kg 2 vuoden aikana. Tähän on ehkä johtanut luonnossa liikkumista lisäävä harrastus geokätköily (http://www.geocaching.fi/). Nyt se on sitten 2 kuukautta ollut parin kilon tarkkuudella samoja lukemia. Kun muistelen oloa ja liikkumista 2 vuotta sitten, se ei ollut yhtä helppoa kuin nykyään. :)

Vastaa Viestiin