Usein kysyttyä

Täällä voit jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Muistathan kuitenkin asiallisen käytöksen!
Maija
Viestit: 843
Liittynyt: 17.11.2007 02:08
Paikkakunta: Vantaa

Usein kysyttyä

Viesti Kirjoittaja Maija » 07.03.2008 14:47

Foorumia selatessaan voi poimia muutamia kestokysymyksiä, joista voisi koota "Usein kysyttyä" -sivun vastauksineen. Koska vastaukset kyllä löytyvät muualta, en niitä tähän odota. Huvikseni ja kaikessa ystävyydessä listaan kuitenkin kysymykset:

1) Miksi minun kaipaamaani seurakuntaa ei ole digitoitu? Milloin aiotte sen tehdä? Ette kai suunnittele jättää kokonaan pois?
2) Seurakunnastani löytyy joitakin kirjoja, mutta miksi ihmeessä minun tarvitsemani kirja puuttuu? Toivottavasti teette sen mitä pikimmin.
3) Miksi minun tarvitsemani kuvat on tehty kuluneista, likaisista ja väärin valotetuista filmeistä?
4) Miksi minulle kuvia tekeviltä digitoijilta ei vaadita alan ammattitutkintoa ennen hommaan ryhtymistä?
5) Miksi hakemisto on jätetty tekemättä minun tarvitsemaani kirjaan?

Ah, niin inhimillistä!

Omat lisäkysymykseni:
Miksi minun seurakunnissani pappien merkinnät ovat poikkeuksellisen tuhruisia ja käsialat kaameita?
Miksi kelvottomasta kynänterästä valahtanut musteläiskä on aina minun etsimäni henkilön syntymäajan päällä?

eijali
Viestit: 94
Liittynyt: 08.08.2006 22:23
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja eijali » 08.03.2008 20:22

Kiitos Maija!
Oli oikein mukava ja piristävä kysymyslista sinulla!
Hyvää naistenpäivän jatkoa kaikille näitä kysymyksiä pohtiville!
Terveisin Eija
:twisted:

Päivi T
Viestit: 77
Liittynyt: 09.08.2006 19:42
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Päivi T » 22.03.2008 09:29

Juuri näin, Maija!

Vielä lisäisin yhden kysymyksen: mnkä kumman takia huolimattomien koppakourien piti mennä polttamaan tai muuten tuhoamaan tärkeää historiallista aineistoa juuri minun seurakunnissani?!

Iloista pääsiäistä kaikille!

Päivi T :D

Avatar
Make
Viestit: 63
Liittynyt: 31.12.2006 14:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Usein kysyttyä

Viesti Kirjoittaja Make » 28.03.2008 20:22

Niin ja joku poltti tutkimani seurakunnan kirkon ja arkiston :twisted: :twisted: :D :mrgreen:
----
Ad honorem nominis nobilis
Markku

Vastaa Viestiin