Anna Andersdotter Sahalahti

Tänne voit lähettää sukututkimukseen liittyviä kysymyksiä, henkilöhakuja, linkkivinkkejä ja muuta sellaista.
ansalo
Viestit: 21
Liittynyt: 25.09.2012 10:34

Anna Andersdotter Sahalahti

Viesti Kirjoittaja ansalo » 28.03.2016 10:14

Anna Andersdotter syntyi Sahalahdessa 10.11.1793 (tai 11.10.1793). Rippikirjojen mukaan hän muutti Hauholle v. 1808. Mutta Hauholta ei hänen tietojansa löydy. Hän on tullut ilmeisesti toisiin ajatuksiin ja tiedot löytyvätkin hänen äitinsä kotipitäjästä Luopioisista, jossa hänet on merkitty lastenkirjaan. Anna on kyllä myöhemmin muuttanut Hauholle ja taas takaisin Luopioisiin, mutta en saa selvää hänen kaikista muutoistaan eikä Annan loppuelämää löydy niistä rippikirjoista, jotka on netissä saatavilla.
Olisiko joku niin avulias, että kertoisi minulle, mihin Anna on milloinkin muuttanut. Minulla on sellainen tieto, että Anna kuoli naimattomana. Tämä on siksi tärkeää, että näin selviää, että tämä sukuhaara loppui Annan kuolemaan.

Kiittäen
Anja Salovaara


ansalo
Viestit: 21
Liittynyt: 25.09.2012 10:34

Re: Anna Andersdotter Sahalahti

Viesti Kirjoittaja ansalo » 30.03.2016 13:18

Kiitos tuhannesti tiedoista. Nyt voin esittää Annan tarinan sukukokouksessamme v. 2017.
Annan isän vanhemmille syntyi 11 lasta, mutta vain 2 poikaa jäi eloon, toinen oli minun esi-isäni ja toinen Annan isä. Näin selviää, että suku on jatkunut vain täsä sukuhaarasta, johon minäkin kuulun.

Vastaa Viestiin