Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
piilahti
Viestit: 436
Liittynyt: 03.11.2011 15:38

Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Viesti Kirjoittaja piilahti » 31.01.2014 21:35

SSHY:n jäsensivujen salasanat vaihtuvat viikonloppuna 1.-2.2., ja siitä lähetetään sähköposti tämän vuoden jäsenmaksunsa maksaneille.

Mikäli et saanut viestiä, tarkistatko ensin roskapostilaatikkosi, jonne viesti on tiukempien postisuodattimien takia joutua. Jos viesti ei löydy sieltäkään, pyydämme lähettämään sähköpostia rahastonhoitaja Eija Liitiäiselle osoitteeseen rahastonhoitaja (at) sukuhistoria.fi. Samaan osoitteeseen voit suunnata jäsenmaksua ja salasanoja koskevat tiedustelut.

ansalo
Viestit: 21
Liittynyt: 25.09.2012 10:34

Re: Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Viesti Kirjoittaja ansalo » 08.01.2015 00:26

Mitä pitää tehdä, kun salasanat ovat vaihtuneet?

Kysyy Anja Salovaara Tampereelta

eijali
Viestit: 94
Liittynyt: 08.08.2006 22:23
Paikkakunta: Tammela

Re: Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Viesti Kirjoittaja eijali » 08.01.2015 18:42

Kun salasanat vaihtuvat, saattaa käydä niin, että saat ilmoituksen salasanasi virheellisyydestä. Tällöin kannattaa tyhjentää käyttämäsi selaimen asetuksista selaimen välimuisti- ja selaushistoriatiedot ja yrittää sen jälkeen uudelleen. Asetukset-valikko löytyy yleensä yläpalkista selaimen nimen alta ja sieltä pääsee poistamaan näitä. Yleensä tämä toimenpide auttaa asiassa.
Jos ei onnistu, minulle voi laittaa rahastonhoitajan sähköpostiin viestiä, niin saa lisää ohjeita.

Terveisin Eija Liitiäinen
SSHY:n rahastonhoitaja

harritie
Viestit: 5
Liittynyt: 07.01.2015 12:10

Re: Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Viesti Kirjoittaja harritie » 09.01.2015 15:13

Olen maksanut jäsenmaksun, eikä tunnuksia ole tullut. Saanko ne vasta sitten kun uudet tulee helmikuussa

eijali
Viestit: 94
Liittynyt: 08.08.2006 22:23
Paikkakunta: Tammela

Re: Jäsensivujen salasanat vaihtuvat

Viesti Kirjoittaja eijali » 28.01.2015 18:48

"Olen maksanut jäsenmaksun, eikä tunnuksia ole tullut. Saanko ne vasta sitten kun uudet tulee helmikuussa"

Jos et ole saanut vieläkään viestiä, jossa on informaatiota ja mukana myös tunnukset, kannattaa kirjoittaa suoraan rahastonhoitajan sähköpostiin, koska silloin voin tarkistaa, onko sinulle lähtenyt viesti. Jos se on lähetetty, se on luultavasti joko mennyt roskapostilaatikkoon tai muuten hävinnyt bittiavaruuteen sähköpostin suodattimissa.
Yleensäkin ongelmissa kannattaa kääntyä rahastonhoitajan puoleen ja sähköpostiosoitehan on: rahastonhoitaja (at) sukuhistoria.fi

Terveisin Eija Liitiäinen

Vastaa Viestiin