Pääsy jäsenille tarkoitettuun forumiin

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
vikmapi
Viestit: 3
Liittynyt: 08.03.2008 15:45

Pääsy jäsenille tarkoitettuun forumiin

Viesti Kirjoittaja vikmapi » 17.03.2008 14:42

Mikä on se erityisvaatimus, jolla pääsee edes lukemaan jäsenille tarkoitettun forumin osan viestejä? SSHYn jäsenyys ja hyväksytty forumin käyttäjätunnus ja salasana eivät tunnu riittävän. Kysyy vikmapi
vikmapi

Avatar
jani
Ylläpitäjä
Viestit: 1280
Liittynyt: 09.08.2006 00:16
Paikkakunta: San Jose

Viesti Kirjoittaja jani » 18.03.2008 01:28

Olen yleensä tarkistanut foorumille rekisteröityvän jäsenyyden ja lisännyt jäsenet aina saman tien tuohon sshy-ryhmään, jolla on pääsy jäsenosioon. Joskus saattaa olla niin, että rekisteröitynyt on liittynyt jäseneksi, mutta maksuja ei ole vielä näkynyt tilillämme. Tällöin en ole heitä lisännyt tuohon ryhmään, vaan laittanut itselleni merkinnän tunnuksesta. Silloin tällöin käyn läpi näitä tunnuksia ja lisään maksunsa maksaneet tuohon ryhmään.

Viime aikoina minulla ei välitettavasti ole ollut aikaa tehdä sitä. Jos joku haluaa ryhmän jäseneksi, voi jäsenyyttä "hakea" käyttäjäryhmät-linkin kautta. Sieltä valitaan ryhmän tiedot ja sitten hae ryhmän jäsenyyttä tai jotain vastaavaa. Huomaathan, että jos foorumin tiedoissasi ei ole samaa sähköpostiosoitetta kuin jäsentietokannassamme, en pysty suoraan hyväksymään pyyntöä. Olen silloin lähettänyt viestin tunnukselle, kysyen millä nimellä/osoitteella hän on liittynyt SSHY:n jäseneksi.
----- Jani Koski -----

vikmapi
Viestit: 3
Liittynyt: 08.03.2008 15:45

Viesti Kirjoittaja vikmapi » 18.03.2008 11:09

Kiitos!
Nyt pääsy onnistui. Mainittakoon, että jäsenmaksu on maksettu jo viime vuoden puolella. Siitä se ei siis voinut olla kiinni. Terveisin vikmapi
vikmapi

Vastaa Viestiin