Yhdistykselle mainosta Ylä-Satakunnassa

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
Avatar
jani
Ylläpitäjä
Viestit: 1280
Liittynyt: 09.08.2006 00:16
Paikkakunta: San Jose

Yhdistykselle mainosta Ylä-Satakunnassa

Viesti Kirjoittaja jani » 17.01.2008 23:52

Päästiin jälleen kerran lehtiin, tällä kertaan vuorossa Ylä-Satakunta. Käykäähän lukemassa niin kauan kun vielä voi:
http://www.ylasatakunta.fi/uutinen4.html

Kiitokset Iiris-Maijalle!
----- Jani Koski -----

Merja
Viestit: 24
Liittynyt: 21.09.2006 19:20
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Merja » 18.01.2008 08:42

Jani,
Nyt alkoi omaatuntoa kolkuttaa. Olen luvannut ne hakemistot Parkanon rippikirjoihin tehdä mutta on jäänyt muitten projektien jalkoihin. Ryhdyn heti hommiin, jos ei nyt joku muu jo jutun pohjalta ehtinyt ilmoittautua ja niitä tehdä.
Merja

Avatar
jani
Ylläpitäjä
Viestit: 1280
Liittynyt: 09.08.2006 00:16
Paikkakunta: San Jose

Viesti Kirjoittaja jani » 18.01.2008 19:31

Merja,

Ei tuossa sitä tarkoitettu, että juuri nuo hakemistot puuttuvat, toimittaja oli yhdistellyt asioita kun häntä kiinnosti juuri Parkano ja Karvia. Parkanostahan puuttuu ainoastaan kaksi rippikirjahakemistoa, joten suuren työn olet jo tehnyt. Tee ihan rauhassa edelleen omaan tahtiin näitä, ei ole kukaan muu vapaaehtoiseksi ilmoittautunut. :)

Muutenkin artikkelissa oli muutama asiavirhe, mutta niitä sattuu aina. En itse ollut tuossa haastateltavana kun tuo tehtiin puhelinhaastatteluna, mutta Eijalle tuolla SSHY:n irkissa kuiskailin vastauksia...

Täytynee varmaan nyt sitten tehdä niitä Parkanon kirjoja korteilta, kun kerran lehdessä on näin luvattu. Itse asiassa tarkoitus oli tehdä viimeiset kolme Ikaalisten rullaa sekä kaksi rullaa Kankaanpäätä (historiakirjat). Niiden lisäksi haaveilin tuomiokirjoista, mutta taidan sittenkin tilata uudempia kortteja niiden sijaan. Siihen mahtuisi sitten nuo Parkanon kortitkin, niitä taitaa olla yhteensä 129 kappaletta. Voi olla, että ihan kaikkia en kyllä niistä tee, mutta katsellaan.
----- Jani Koski -----

Vastaa Viestiin