Rippikirjat eivät näkyneet: Selainhämminki[EDIT]

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
Kemppainen Markus T
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2010 23:34
Paikkakunta: Suomussalmi, Finland

Rippikirjat eivät näkyneet: Selainhämminki[EDIT]

Viesti Kirjoittaja Kemppainen Markus T » 03.04.2012 02:54

####VIESTIÄ MUOKATTU, ONGELMA OHI. ALKUPERÄINEN TÄSSÄ:###########
Alkuperäinen otsikko:
SSHY-rippikirja, sivu xx: "Kuva"
VIESTI:
Tuorein esimerkki:
Jyväskylä maaseurakunta rippikirja, 1844-1853, Alakylä läslag Jyväskylä by No 3 Kuokkala, Raittila t.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/j ... 03&pnum=14

Eipä näy kuin teksti "kuva" kuvan paikalla vasemmassa yläkulmassa. Näkyykö muille mitään?

Sama ongelma on viime päivinä koskettanut monia sivuja, kohta sääntö pikemmin kuin poikkeus. Tutkin pääasiassa Kainuun alueen kirkonkirjoja, missä ongelma olen törmännyt tähän ongelmaan. Aikaisemmin ei ole ongelmia esiintynyt vähän yli vuoden aikana, mitä olen jäsenenä ollut.

T: Markus
Elikkä ongelma ratkesi (kai) toistaiseksi. Nettiselaimeen on ollut näköjään tungulla päivityksiä ja selaimessani oli 10+ välilehteä avoinna yhtäaikaa. Joten otinpa rekisterisiivoukset, välimuistityhjennykset ja muut vastaavat huoltotoimenpiteet esiin ja nyt näyttäisi kaikki toimivan.

Tämän vuoksi otin vapauden muokata otsikkoa, sillä vika ei ollut sivustossa. Tuossa kuitenkin ehkä ratkaisu, jos jollakin muulla koituu eteen sama probleema. Selain on Opera, päivitettynä tämän hetken uusimpaan versioon.

T: Markus
Viimeksi muokannut Kemppainen Markus T, 03.04.2012 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Maija
Viestit: 843
Liittynyt: 17.11.2007 02:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: SSHY-rippikirja, sivu xx: "Kuva"

Viesti Kirjoittaja Maija » 03.04.2012 08:54

Minulle linkkisi kuvaa näyttäytyy normaalina. Jos kerrot tarkemmin, mitä tekstiä sinulle tulee, joku ehkä osaa auttaa.

Kemppainen Markus T
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2010 23:34
Paikkakunta: Suomussalmi, Finland

Re: Rippikirjat eivät näkyneet: Selainhämminki[EDIT]

Viesti Kirjoittaja Kemppainen Markus T » 03.04.2012 12:44

Kiitos, Maija vastauksesta.

Jossain muuallahan piti sitten olla hämminki, jos probleema ilmeni (luultavasti ainoastaan) minulla.

Muokkasin alkuperäistä viestiäni ja lisäsin siihen ongelman mahdollisen syyn. Laitoin alkuperäisen viestini lainaukseksi erottaakseni sen muokkauksesta, eli lisäyksestä. Otsikonkin muokkasin, jotta se ei enää niinkään näkyisi olemassa olevana ongelmana.

Vastaa Viestiin